Εταιρικά νέα ◦ 18—02—2025
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

NEUROPUBLIC Collaborate: τριήμερο εταιρικό Meet-Up στα Ιωάννινα

Εταιρικά νέα ◦ 18—02—2025

Τριήμερο εταιρικό event διοργάνωσε η εταιρεία στα Ιωάννινα (12-14/2/2025) με τίτλο NEUROPUBLIC Collaborate, στο πλαίσιο της συνεχούς ανάπτυξής της και των ολοένα αυξανόμενων αναγκών της, προκειμένου να ανταποκριθεί στις ανάγκες της αγοράς αλλά και να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις του μέλλοντος.

Στρατηγικά ήταν μία πολύ καλή στιγμή ώστε η ομάδα να συνταξιδέψει, να διασκεδάσει, να δοκιμάσει καινούριες γεύσεις, και μέσα από μοναδικές δραστηριότητες να ενισχύσει το πνεύμα συνεργασίας και τη σύνδεση μεταξύ των συναδέλφων. Το τριήμερο αυτό σχεδιάστηκε με στόχο την ευημερία των εργαζομένων της NEUROPUBLIC, προσφέροντας μια μοναδική ευκαιρία για χαλάρωση, σύνδεση, team building και αξέχαστες εμπειρίες. Με κεντρικούς άξονες τη Συνεργασία, την  Ώσμωση και την Αλλαγή, πραγματοποιήθηκαν ενδιαφέρουσες ενδοεταιρικές συναντήσεις στο πολυτελές ξενοδοχείο Du Lac, δίπλα στη Λίμνη Παμβώτιδα, καθώς και άλλες δραστηριότητες εκτός, που εξασφάλισαν σε όλους στιγμές χαλάρωσης.

Μέσα από παρουσιάσεις και πάνελ, η ομάδα εστίασε την πρώτη μέρα στην καινοτομία, την ανάπτυξη, την τεχνητή νοημοσύνη και την ψηφιοποίηση. Συγκεκριμένα, η CEO της εταιρείας, Ρόζα Γαργαλάκου, στην εισαγωγική της ομιλία τόνισε: “Είναι γνωστό πλέον ότι η NEUROPUBLIC, αποτελεί ένα “φυτώριο” ιδεών. Αυτό είναι αποτέλεσμα της τεχνογνωσίας και της αδιάκοπης προσήλωσης στη δουλειά μας. Γνωρίζουμε καλά ότι όλα όσα έχουμε κατακτήσει μέχρι σήμερα δεν ήρθαν ανώδυνα και θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για όλη αυτή την προσπάθεια. Αδιαμφισβήτητα, η επιτυχία της εταιρείας οφείλεται στην ικανότητα όλων μας να συνεργαζόμαστε, να ανταλλάσσουμε ιδέες και να στηρίζουμε ο ένας τον άλλον σε κάθε βήμα της πορείας αυτής. Εμείς από την πλευρά μας, ως διοίκηση, δεσμευόμαστε να κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας για να έχετε τον δημιουργικό χώρο που σας επιτρέπει να πηγαίνετε τη σκέψη σας ένα βήμα παρακάτω, ώστε να γεννιούνται νέα εγχειρήματα

Κατόπιν, τη σκυτάλη πήρε ο Γιώργος Μαμάης, CTO της NEUROPUBLIC που μίλησε για την Τεχνητή Νοημοσύνη και πώς έχει ενταχθεί στην ατζέντα της εταιρείας, φέρνοντας πολύ στοχευμένα παραδείγματα στρατηγικής αξιοποίησης και εφαρμογές που μπορεί να έχει στην καθημερινή εργασία όλων. Με live χρήση εργαλείων AI έδειξε σε όλους τον τρόπο με τον οποίο μπορούμε να αξιοποιήσουμε προς όφελός μας την Τεχνητή Νοημοσύνη.

Στη συνέχεια, o Ανέστης Τρυπιτσίδης, CEO της GAIA ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ, έκανε λόγο για τις Ευρωπαϊκές πολιτικές στη Γεωργία και την Ψηφιοποίηση, ενώ μίλησε για τις Στρατηγικές, τα Εργαλεία και τις Νέες Προοπτικές στην Κοινή Αγροτική Πολιτική. Έκανε λόγο για τον ρόλο της GAIA ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ και τη σύνδεσή της με τους Συνεταιρισμούς, τα ΚΥΔ και τον αγροτικό κόσμο.

Το λόγο πήραν έπειτα οι Ελένη Λούβαρη και Κατερίνα Φωτίου διαφωτίζοντας το κοινό για το κομμάτι του Geographic Information Systems (GIS) και του Earth Observation που διαδραματίζει κομβικό ρόλο στην άντληση δεδομένων για εφαρμογή πρακτικών ευφυούς γεωργίας.

Ο Δημήτρης Καπνιάς, COO της NEUROPUBLIC συνδέοντας τις τοποθετήσεις όλων των ομιλητών, ανέδειξε τη μεγάλη εικόνα καθώς και τις στοχεύσεις της εταιρείας. Στη συνέχεια, συντόνισε ένα πολύ ενδιαφέρον πάνελ με τους Στέργιο Δήμου – Σακελλαρίου, Διεύθυνση Προϊόντων Διαδκτύου Πραγμάτων (IoT),  Σταμάτη Κρομμύδα, Τμήμα Ανάπτυξης Εσωτερικών Εργαλείων, Γιώργο Παπαδήμα, Εμπορική Διεύθυνση, Δημήτρη Κουκούτση, Διεύθυνση Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών, Ελένη Λούβαρη  & Κατερίνα Φωτίου, Τμήμα Ανάπτυξης Λογισμικού Δ.Δ. Η συζήτηση που ακολούθησε ήταν πάρα πολύ ενδιαφέρουσα και εξαιρετικά διαφωτιστική για όλα τα τμήματα της εταιρείας. Έθεσε προβληματισμούς και έδωσε λύσεις, ενώ προήγαγε τη συνεργασία και κυρίως τη συναδελφικότητα.

Τη δεύτερη μέρα οργανώθηκαν ομάδες διατμηματικής συνεργασίας με τον συντονισμό του Marketing Director της NEUROPUBLIC, Γιάννη Μιχαηλίδη, οι οποίες δούλεψαν πάνω σε business case, από την ιδέα μέχρι την υλοποίηση. Μέσα από αρκετές ώρες δημιουργικής ζύμωσης, γεννήθηκαν ιδέες με προοπτική, τις οποίες η εταιρεία αναμένεται να αξιολογήσει σύντομα σε περίπτωση που θα μπορούσαν να αποτελέσουν μελλοντικά project στη φαρέτρα της.

Την τρίτη και τελευταία ημέρα, το event έκλεισε με ένα Corporate Quiz για γνωρίσουν καλύτερα οι εργαζόμενοι την εταιρεία. Τον συντονισμό ανέλαβε ο Managing Director της NEUROPUBLIC Γιάννης Μαυρουδής τονίζοντας αρχικά τη θετική ανταπόκριση που έχει λάβει η διοίκηση αναφορικά με το Meet-Up. Επιπλέον, ανέφερε ότι είναι εξαιρετικά σημαντικό για μία εταιρεία όπως η NEUROPUBLIC να επενδύει στη συνεργασία των ανθρώπων της και να έχει την ικανότητα να αλλάζει, ώστε να μπορεί να ανταποκρίνεται στις προκλήσεις που εμφανίζονται στην πορεία συνεχούς ανάπτυξής της.

Εκτός όμως από τις παραπάνω συναντήσεις, το πρόγραμμα περιείχε και στιγμές χαλάρωσης, διασκέδασης και ενίσχυσης των σχέσεων εμπιστοσύνης σε ένα διαφορετικό περιβάλλον εκτός γραφείου. Την Τετάρτη, στη διάρκεια δείπνου που διοργανώθηκε στο γνωστό εστιατόριο Λιθαρίτσια 360, πραγματοποιήθηκε κοπή πίτας με ευχές για τη νέα χρονιά.

Η επόμενη ημέρα, βρήκε την ομάδα της NEUROPUBLIC για βόλτα στο γραφικό Μέτσοβο και για ξενάγηση στο οινοποιείο Κατώγι Αβέρωφ. Το βράδυ επισφραγίστηκε με γιορτή σε τοπικό κλαμπ όπου όλοι διασκέδασαν.

Η φιλοξενία υψηλών προδιαγραφών, η άρτια οργανωμένη εκδήλωση, οι λαμπρές ευκαιρίες για συνεργασία και ανταλλαγή απόψεων, η έντονη διασκέδαση, το ποιοτικό φαγητό, οι δημιουργικές ώρες και η ενημέρωση των εργαζόμενων για την εταιρική στρατηγική της NEUROPUBLIC είναι μόνο λίγα από τα στοιχεία που έκαναν το ταξίδι αυτό αξέχαστο στους συμμετέχοντες.

Η εταιρεία μεγαλώνει, παρακολουθεί τις εξελίξεις, πρωτοπορεί στις νέες τεχνολογίες και #αλλάζει, για να ανταποκρίνεται δυναμικά στις απαιτήσεις της αγοράς.